FAQ
Vanliga frågor Privatpersoner
- Säljer ni till privatpersoner?
- Svar :Vi säljer endast till återförsäljare. Kontakta oss så på info@jabadabado.se så hjälper vi er till närmsta butik.
- Hur reklamerar jag som privatperson?
- Svar: Kontakta butiken där produkten är inköpt. Har butiken upphört så kontakta oss.
Vanliga frågor Återförsäljare
- Hur blir jag återförsäljare?
- Svar: Gå in på www.jabadabado.se och välj Skapa Konto. Fyll i alla era företagsuppgifter och skicka in. Vi behandlar därefter er ansökan så fort vi kan.
- Vad är minimumorder?
- Svar: Minimumorder är 2000:- ex moms. Alla ordrar över 6000:- ex moms är fraktfria.
- Hur lång leveranstid har ni?
- Svar: Vi brukar leverera inom 1 vecka, undantag vid mässor och högtryck. Då kan leveranstiden vara något längre.
- Kan jag makulera min order?
- Svar: Om inte ordern redan är packad & klar för leverans går det bra att stryka sin order. Kontakta oss då snarast på info@jabadabado.se eller ring:0418-23470.
- Kan jag lägga på en artikel när ordern redan är lagd?
- Svar: Det är inga problem så länge ordern inte har gått iväg. Lägg en order till så sampackar vi det. Alternativt maila in din komplettering
- Kan man dela på packen?
- Svar: Det beror på produkten. Kontakta oss för mer info.
- Kan jag själv hämta min order på ert lager?
- Svar: Det är inga problem om man själv vill hämta ordern hos oss. Vi finns på Varggatan 10 i Landskrona.
- Hur reklamerar jag en produkt?
- Svar: Skicka in en bild på den trasiga produkten till info@jabadabado.se så skickar vi antingen en ny eller likvärdig produkt som ersättning. Har produkten helt utgått skickas kredit.
- Jag har eget fraktbolag, kan jag använda mig av det när jag beställer från er.
- Svar: Absolut, det är inga problem. Informera bara för oss innan vi skickar ordern så löser vi det.